Вітаю Вас Гість | RSS
П`ятниця
25.09.2020, 00:44

ГоловнаМій профільРеєстрація Вхід
Меню сайту

Дружні сайти

Фотоальбом

Наш садочок

Годинник

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41

 

Зміст навчально - виховної роботи під час підготовки до

проведення сюжетно - рольової гри

Тривалість та перелік сюжетно - рольових ігор

Молодший вік

Тривалість:

  • до 15 хв. у 1 кварталі;
  • до 25 хв. У 3 кварталі.

Сюжетно - рольові ігри: «Сім'я», «Дитячий садок», «Водії» (транспорт), «Будівництво».

Середній вік

Тривалість

  • до 30-35 хв.

Сюжетно - рольові ігри : «Сім’я», «Дитячий садок», «Водії», «Будівельники», «Магазин», «Лікарня»(робота медсестри), «Перукарня», «Моряки».

Старший вік

Тривалість

  • до 45 хв.

Сюжетно - рольові ігри: «Сім'я», «Дитячий садок», «Водії», «Будівельники», «Магазин», «Перукарня», «Пошта», «Поліклініка», «Аптека», «Лікарня», «Військові»

Додаткові сюжетно - рольові ігри: «Школа»

Примітка: Творча група дитячого садка не рекомендує обмежувати дитячі ігри в часі за умови успішного їх розвитку і ходу. Поряд з рекомендованими програмою іграми можна практикувати ігри економічного навчання .

 

Молодший вік

        CІМ'Я

1.  Спостереження за прогулянкою мам з дітьми, доглядом немовлят в оточенні.

  1. Розгляд  ілюстрацій на тему «Сім'я».

      З. Ігри - заняття: «Оленка прокинулась»,«Приготуємо ляльці обід», «Купання ляльки», «Ляльки збираються на прогулянку»,

          «У Оксанки День народження», «Галя хоче     спати», «У гості до бабусі», «Дружна сімя», « Почастуємо ляльку чаєм».

4.  Вивчення колискових пісень: «Котику сіренький», «Заколишу дитиноньку».

5. Читання художніх творів: О.Благініна «Оленка», «Ось яка мама»; Г.Бойко «Люда милитись не хоче», «Захотіла Милочка спати».

6.  Заняття з конструювання: виготовлення меблів (диван, стіл, ліжко); «У ляльки новосілля».

ДИТЯЧИЙ САДОК

  1. Екскурсія - огляд групової кімнати.
  2. Екскурсія по дитячому садку.
  3. Екскурсія на кухню.
  4. Спостереження за працею помічника вихователя.
  5. Ознайомлення з працею кухаря.

6. Спостереження спільної праці помічника вихователя і вихователя в роздягальні.

  1. Спостереження за роботою медичної сестри.

8. Дидактичні ігри (опис ігор наведено у посібнику Л.Артемової «Ознайомлення дітей з працею дорослих»); «Влаштуємо Оленці кімнату». «Оленка прийшла в дитячий садок», «Маленькі кухарі», «Оленка захворіла».

  1.  Розгляд ілюстрації: «Дитячий садок».

10. Читання уривку з вірша Н.Забіли «Про дівчинку, яка нічого не їла».

11. Заняття із зображувальної, музичної та конструктивної діяльності:

  • ліплення «Пригостимо ляльок»,
  • конструювання пісочниці.
  • колективна побудова «Майданчик нашої групи»                                                                                                                                                                                        
  • 12.Читання художніх творів: А.Барто « Іграшки»,Н.Забіла «Ясоччин садок».

БУДІВЕЛЬНИКИ

1.Екскурсія на будівництво: спостереження працею будівельників.

2.Спостереження за іграми дітей старшого дошкільного віку.

  1. Розгляд картин Бабуріної:
  • «Будуємо дім»;
  • «Ми граємося»;
  • «Діти граються кубиками».
  1. Заняття - ігри:

-  конструювання : «Гараж», «Будинок», «Доріжка», «У ляльок новосілля»;

  • малювання «Парканчик» , «Будинок».
  1. дидактична гра «Маленькі будівельники».
  2. Читання художніх творів:
  • С. Баруздін «Хто побуду4вав цей дім».

      ВОДІЇ

  1. Екскурсії та спостереження:
  • вулицями міста (уточнення уявлення про розмітку вулиці, транспорт, формування початкових правил поведінки на вулиці);
  • в автопарк, у гараж індивідуальних машин.
  1. Заняття - бесіда про працю водія.
  2. Розгляд вантажного автомобіля.
  3. Ознайомлення зі світлофором.
  4. Розгляд картин та ілюстрацій.
  5. Конструювання на тему:
  • «Гараж»;
  • «Дорога».
  1. Малювання на тему «Дорога, якою їдуть машини».

8.    Розучування рухливої гри «Горобці та автомобіль».

  1. Вивчення пісень на музичних заняттях:
  • Г. Фрід «Шофер»;
  • А. Потапенко «Машина».

10. Спостереження за старшими дітьми у грі «Водії» та спільні ігри з ними.

ЛІКАРНЯ

1.  Екскурсія в медкабінет, ознайомлення з роботою лікаря та медсестри.

  1. Дидактична гра «Лялька захворіла».

3.Заняття - гра «Лісова лікарня», «Одужання ляльки та зустріч з дітьми».

  1. Ліплення на тему «Гостинці для хворої ляльки».
  2. Конструювання на тему «Ліжко».

6 Слухання музики А.Гречанінова «Котик захворів», «Котик одужав».

7.Виготовлення разом з вихователем, батьками атрибутів до гри.

  1. Розгляд ілюстрації про працю медпрацівників.

 

 

Середній вік

СІМ'Я

1.        Давати посильні доручення допомагати мамі прибирати квартиру, готувати їжу, доглядати молодшого братика чи сестричку.

2.        Запросити на заняття маму одного з вихованців з немовлям. Виховувати у дітей ніжність, бажання піклуватись про нього.                                                                            Розширяти уявлення про те що дитина вже може робити сама, як її доглядати, бавити.

3.        Бесіда за картиною «Сім'я». Поглибити знання дітей про життя родини, турботу батьків про дітей, виховувати любов до рідних.

4.        Ігри - заняття: «Ясочка застудилась», «День народження ляльки», «Ясочка допомагає мамі». «Купання Андрійка».

5.        Дидактичні ігри: «Добери одяг до прогулянки», «Доберемо за кольором святкову сукню», «Доберемо посуд»(чайний, столовий).

6.        Читання і обговорення художніх творів: Н.Забіла «Ясоччин садок», А.Барто «Молодший брат».

7.        Конструювання на тему «Будинок для Ясочка та 11 сім 1».

8.        Ліплення «Гостинці для ляльки та її сім'ї» (печиво, бублики...)

ДИТЯЧИЙ САДОК

1.          Спостереження за працею муз керівника.                                                                                                                                                   

2.          Спостереження за працею двірника.

3.          Екскурсія - огляд кухні.

4.          Спостереження за роботою лікаря та медсестри.

5.         Дидактичні ігри «У ляльковому дитячому садку», «Що робить лікар, а що медсестра».

6.          Бесіда про працю дорослих.

7.         Читання і обговорення художніх творів: Г.Бойко «У ляльковому дитячому садку», Н.Забіла «Марина Дмитрівна», Н.Калініна «Перший день в дитячому садку».

8.         Конструювання на тему «Наш майданчик», «Дитячий садок»..

 

ВОДІЇ

1.        Екскурсія до перехрестя. Бесіда про роботу регулювальника.

2.         Екскурсія в гараж.

3.         Екскурсія до бензозаправки.

4.         Спостереження за працею водія.

5.         Ознайомлення з вулицею, правилами пішоходів.

6.        Ігрові ситуації: «Як поводитися на вулиці», «Шофер готується до виїзду в рейс».

7.         Бесіда «Чому машини такі різні».

8.         Дидактична гра «Добери вантаж до машини».

9.         Аплікація: «Вантажний автомобіль».

10.       Конструювання на тему:»Машини»,«Г араж».

 

МАГАЗИН

1.        Екскурсія до магазину. Ознайомлення зі змістом роботи продавця, кабира, вантажника, завідувача.

       2.        Екскурсія до книжкового магазину.

3.        Розгляд ілюстрації: «У магазині іграшок», «Збір урожаю», «Продавець».

4.        Показ пальчикового театру за віршем Ю.Тувіма «Овочі».

5.        Виготовлення атрибутів до гри «Книжковий магазин».

6.        Виготовлення атрибутів до гри «Овочевий магазин»(ліплення).

       7.        Дидактична гра «Магазин».

8.        Конструювання на тему «Овочевий магазин», «Овочесховище».

ПЕРУКАРНЯ

1.        Екскурсія в перукарню. Розповідь вихователя про роботу перукаря.

2.        Виготовлення разом з вихователем атрибутів до гри.

3.        Розгляд атрибутів. Бесіда про використання інструментів (гребінець, щітка масажна, ножиці, перелина, шампунь...)

       4.          Розгляд ілюстрації.

       БУДІВЕЛЬНИКИ

1.Цільова екскурсія до найближчої новобудови

       2.Спостереження за спорудженням будинку.

    3.Інсценівка «Як швидше збудувати дім». (Закріплення техніки, що використовується на будівництві).

     4.Конструювання   на тему : «Зоопарк», «Гірка», «Палац», «Будинки нашої вулиці».

     5.Малювання на тему «Двоповерховий будинок». 6.Читання і обговорення художніх творів, розгляд ілюстрацій.

    7.Складання дітьми розповідей про будівництво.

 

 

 

 

Погода
Погода у Шепетівці

Форма входу

Наші координати
30400, Хмельницька область м.Шепетівка вул.Судилківська,47а телефон: (03840)5-81-10 E-mail: kazka5@mail.ru

Новини освіти

Історія України

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz